OKAZJA - Heroes of Might & Magic 1-4 (PC)




Heroes of Might and Magic I-IV Complete Edition to pakiet zawierający następujące gry: Heroes of Might and Magic, Heroes of Might and Magic II, Heroes of Might and Magic II: The Price of Loyalty, Heroes of Might and Magic III, Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade, Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death, Heroes of Might and Magic IV, Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm, Heroes of Might and Magic IV: Winds of War. Heroes of Might and Magic to strategia turowa osadzona w świecie fantasy. Pierwsza część serii to początek zmagań o panowanie nad magiczną krainą Erathią. Zależnie od wyboru jednej z czterech różnych profesji rozgrywka będzie wyglądała inaczej. Gracz ma do wyboru czarnoksiężnika, czarodziejkę, barbarzyńcę i rycerza. Na dodatek bohaterom w walce towarzyszyć mogą różnorodne jednostki, takie jak: smoki, trolle, cyklopy i mnóstwo innych fantastycznych bestii. Grę wyekwipowano w tryb rozgrywki wieloosobowej poprzez siec lokalną albo Internet. Heroes of Might and Magic II to druga część strategicznej gry turowej. W Erathii zmarł lord Ironfist. O pusty tron zaczynają walczyć jego synowie. Celem jest zwycięstwo nad wszystkimi przeciwnikami, a następnie objęcie tronu. Gracz może się opowiedzieć jednocześnie po stronie dobra, jak i zła. Cała rozgrywka składa się z około dwudziestu misji. W drugiej części dodano świeże zamki, bohaterów, jednostki, a także ulepszono szatę graficzną. Heroes of Might & Magic II: The Price of Loyalty to oficjalny dodatek do Heroes of Might & Magic II proponujący cztery nowe kampanie, w których użytkownik może powiększać panowanie na sąsiednie krainy lub przejąć Wyspę Czarodziejów. Heroes of Might and Magic III to strategiczna gra turowa, której akcja toczy się w fantastycznym świecie. Król Erathii pozostał zamordowany a jego ciało, zmienione przez nekromantów w nieumarłego, poprowadziło armię zła na jego dawne królestwo. Nieliczni obrońcy państwa ekspresowo ulegli. Nagle pojawiła się jednak córka byłego króla - królowa Katarzyna. Prowadzi ona małe, przenośne siły do walki z napastnikami, chcąc uratować państwo i uwolnić uwięzioną duszę ojca. Rozgrywka podobnie jak w innych częściach linii składa się z trzech części. Pierwsza to kierowanie bohaterami i towarzyszącymi im armiami przemieszczającymi się po mapach. Druga obejmuje zarządzanie zamkami (wznoszenie budowli, produkcja jednostek i wynajdywanie czarów). Trzecia zaś to prowadzona w systemie turowym bitwa z udziałem armii towarzyszących bohaterom albo strzegących zamków. Do dyspozycji gracza oddano łącznie 8 nacji. Każda z nich dysponuje własnym rodzajem miast bohaterami mogącymi nauczyć się kilku spomiędzy 28 zdolności i jednostkami (łącznie około 120 rodzajów). W dodatku w grze przystępnych jest około 60 czarów należących do 4 szkół magii. Do programu załączono edytor zezwalający na modyfikowanie albo tworzenie map. Towar wyposażono w tryb rozgrywki wieloosobowej dla maksymalnie 8 graczy na jednym komputerze albo poprzez Internet. Głosów postaciom użyczyli Radosław Pazura, Roch Siemianowski i Dorota Chotecka. Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade to dodatek do strategii Heroes of Might and Magic III. Zwiększenie proponuje sześć nowych kampanii (łącznie 26 misji), 35 pojedynczych map i 10 map dla gry wieloosobowej, dwie świeże klasy bohaterów, 14 dodatkowych stworzeń,, a także nację żywiołaków. Ta ostatnia oferuje oczywiści własne miasto i bohaterów. Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death to drugi dodatek do strategicznej gry turowej Heroes of Might and Magic III. Fabuła zwiększenia związana jest z historią nekromanty Sardo, który chce z pomocą zestawu artefaktów zapanować nad światem. W tym celu oszukuje on czwórkę bohaterów: barbarzyńców Yoga i Craga Hacka, elfa Gelu i powracającą z wojny w Erathii Gem. Sardo chce z ich pomocą scalić konkretne przedmioty magiczne. Kiedy bohaterowie orientują się, iż zostali wykorzystani postanawiają wspólnie powstrzymać nekromantę. Heroes of Might and Magic IV to strategiczna gra turowa, której akcja toczy się w fantastycznym świecie. Fabuła programu opowiada o wydarzeniach toczących się na świecie o nazwie Jadame, gdzie uciekły niedobitki mieszkańców Erathii (krainy, gdzie toczyła się trzecia część gry), która pozostała zniszczona na skutek zetknięcia się dwóch mocnych, magicznych mieczy. Do dyspozycji gracza oddano 6 nacji. Każda z nich dysponuje własnym miastem, rodzajami jednostek, technologiami i czarami (z wyjątkiem nacji Stronghold). Rozbudowa miasta polega na konstruowaniu zróżnicowanych budynków przy czym mocnojsze obiekty wymagają wcześniejszego postawienia słabszych, a budowa niektórych konstrukcji zapobiega tworzenie innych.

Podobne produkty