OKAZJA - Mała Akademia Klasy 2 i 3 Szkoły Podstawowej (PC)




produktywność i bystrość umysłu to najważniejsze atrybuty niezbędne dla poprawnego rozwoju dzieci w wieku szkolnym.

niewielka AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność wydajnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły nadzwyczajną zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności.

niewielka Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie i rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.

Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte w trakcie zabawy mają wszechstronne wykorzystanie i są konieczne w rozwoju i edukacji.

Zadania pozostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:

  • Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie niespodziewane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.
  • Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się jedynie po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji.
  • Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na rozmaite kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał z reguły. Nasz artysta maluje szczególnie szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność prędkiego liczenia i szacowania.
  • Dożynki: do dożynek zostało już mało czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, by festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.
  • Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, aby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą powłoką pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.
  • Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków – masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to wyłącznie jest osiągalne. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów.
  • Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy – balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po niedługim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, prędkość reakcji i umiejętność prędkiego rozpoznawania kierunków.
  • Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili w trakcie zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, by samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie zarysów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu.komputer PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10

Podobne produkty